Twój koszyk jest obecnie pusty!
Polityka zwrotów i reklamacji
Jesteśmy dumni z jakości owoców i warzyw oferowanych w naszym sklepie internetowym. Jednakże, ze względu na specyfikę sprzedawanych przez nas produktów spożywczych, musimy wprowadzić pewne ograniczenia w naszej polityce zwrotów i reklamacji.
Zwroty: Ze względu na charakter świeżych produktów spożywczych, niestety nie jesteśmy w stanie przyjmować zwrotów z powodów innych niż wady jakościowe. W przypadku, gdy zakupione przez Państwa produkty są uszkodzone lub nie spełniają standardów jakościowych, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzgodnienia dalszych kroków.
Reklamacje: Jeśli zauważą Państwo jakiekolwiek problemy z jakością zakupionych owoców i warzyw, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych, zobowiązujemy się do podjęcia natychmiastowych działań w celu rozwiązania problemu.
Prosimy pamiętać, że ze względu na bezpośrednią konsumpcję produktów spożywczych, konieczne jest zachowanie odpowiednich warunków przechowywania oraz przestrzeganie terminów spożycia. W przypadku wątpliwości co do jakości produktu, zachęcamy do skontaktowania się z nami w celu uzyskania pomocy.
Kontakt z nami: W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, reklamacji lub informacji dotyczących zwrotów, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Możecie Państwo skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej lub za pośrednictwem adresu e-mail oraz numeru telefonu podanego na stronie sklepu.
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
Z poważaniem,
Zespół Obsługi Klienta Frugro.pl