Złóż zamówienie

i po chwili ciesz się produktami premium

Polityka zwrotów i reklamacji

Jesteśmy dumni z jakości owoców i warzyw oferowanych w naszym sklepie internetowym. Jednakże, ze względu na specyfikę sprzedawanych przez nas produktów spożywczych, musimy wprowadzić pewne ograniczenia w naszej polityce zwrotów i reklamacji.

Zwroty: Ze względu na charakter świeżych produktów spożywczych, niestety nie jesteśmy w stanie przyjmować zwrotów z powodów innych niż wady jakościowe. W przypadku, gdy zakupione przez Państwa produkty są uszkodzone lub nie spełniają standardów jakościowych, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzgodnienia dalszych kroków.

Reklamacje: Jeśli zauważą Państwo jakiekolwiek problemy z jakością zakupionych owoców i warzyw, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych, zobowiązujemy się do podjęcia natychmiastowych działań w celu rozwiązania problemu.

Prosimy pamiętać, że ze względu na bezpośrednią konsumpcję produktów spożywczych, konieczne jest zachowanie odpowiednich warunków przechowywania oraz przestrzeganie terminów spożycia. W przypadku wątpliwości co do jakości produktu, zachęcamy do skontaktowania się z nami w celu uzyskania pomocy.

Kontakt z nami: W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, reklamacji lub informacji dotyczących zwrotów, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Możecie Państwo skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej lub za pośrednictwem adresu e-mail oraz numeru telefonu podanego na stronie sklepu.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Z poważaniem,
Zespół Obsługi Klienta Frugro.pl